Poznaj bliżej historię marki i jej założenia, by zrozumieć, w czym tkwi jej atrakcyjność i wyjątkowość.

helfinka3Skąd pomysł?
Brakowało nam w Polsce miejsca, w którym można znaleźć produkty naturalne, ciekawe, z dobroczynnymi składnikami. Postanowiliśmy je stworzyć. Gdy w 2007 r. zakładaliśmy Helfy, skupiliśmy się na kosmetykach naturalnych i orientalnych. W poszukiwaniu kosmetycznych skarbów zawędrowaliśmy do różnych krajów świata, by odkryć pielęgnacyjne sekrety tamtejszych kobiet. Od momentu startu sprowadziliśmy do Polski kilka tysięcy niespotykanych wcześniej produktów, w tym z kategorii zdrowej żywności. Szybko zyskały zainteresowanie milionów osób w Polsce! Są kupowane codziennie przez nasz sklep internetowy i sklepy stacjonarne.

Skąd nazwa?
Helfy to połączenie angielskiego healthy (zdrowy) oraz Elfów – magicznych postaci, które kojarzą nam się z odkrywaniem tego, co nieznane. Chcieliśmy stworzyć magiczny świat – tajemniczy ogród dzikiej natury, do którego zapraszamy i po którym oprowadzamy. Przewodniczką po świecie naszego sklepu została Helfinka – elf widoczny w logo sklepu internetowego. Jej towarzyszki oprowadzają po części portalowej naszej witryny, Mediatece, w której dzielimy się wiedzą z zakresów naturalnej pielęgnacji, zdrowego odżywiania oraz aktywnego trybu  życia. W każdym z naszych sklepów widnieje wizerunek Helfinki, by nastrajała miejsce pozytywną energią. Jest postacią bardzo lubianą przez klientów i zapadającą w pamięci.

Helfy to nie tylko sklep. Helfy to społeczność!
Nie chcemy opierać działalności Helfy tylko na relacjach Sprzedawca – Klient, bazujących wyłącznie na sprzedaży. Dla naszych odbiorców chcemy być Przewodnikami, dlatego stale poszerzamy swoją wiedzę, doskonalimy się i uczęszczamy na kursy specjalistyczne. Nasi klienci są bardzo świadomymi użytkownikami produktów naturalnych, którzy chętnie dzielą się swoimi opiniami i sugestiami. Sklepy Helfy stały się miejscem wymiany opinii – nie tylko naszych z klientami, ale też klientów między sobą.

Dyskutujemy o tym, jak żyć lepiej, zdrowiej, aktywniej, przyjemniej.
Śledzimy ekotrendy, rozszyfrowujemy składy, eksperymentujemy w łazience i w kuchni.

Kogo przyciąga marka Helfy:
Osoby, które lubią rzeczy proste i naturalne.
Osoby, które chcą POCZUĆ SIĘ LEPIEJ.
Osoby, które lubią poznawać NOWE i stale chcą wiedzieć WIĘCEJ.
Osoby, które są gotowe zainwestować w lepszą jakość produktów, a przez to ZAINWESTOWAĆ W SIEBIE.

Znak firmowy używany na witrynie www.helfy.pl:

logo_helfy_internetowe

 

 

 

 

Znak firmowy sklepów stacjonarnych w modelu EKOPASAŻ:

ekopasaz
Ikony marki:

helfinki