Jeśli szukasz pomysłu na biznes, a obawiasz się rozwijania marki od podstaw, zapraszamy Cię pod skrzydła Helfy.
czyli co pomoże Ci osiągnąć sukces:
Rozpoznawalna marka i znak towarowy – korzystasz z siły marki istniejącej na polskim rynku już od 2007 roku.
Grono ponad stu tysięcy klientów – w ramach sieci masz ułatwiony dostęp do grupy odbiorców.
Posiadamy skategoryzowaną i aktualną bazę adresową. Regularnie informujemy klientów o ofercie i pobudzamy ich do działania.
Odbiory osobiste w sklepie stacjonarnym – zyskujesz możliwość przywiązania do swojego sklepu klientów pochodzących z głównego sklepu internetowego www.helfy.pl.
Podręcznik Know How – wypracowane przez nas rozwiązania z różnych zakresów funkcjonowania sklepu dostarczamy Ci w formie gotowego podręcznika, by służył Ci wsparciem w codziennym prowadzeniu sklepu.
Pakiet szkoleń – rozpoczynając działalność, nie musisz się martwić brakiem wiedzy. Zapewniamy Ci szkolenia: specjalistyczne / branżowe / sprzedażowe z zakresu obsługi klienta.
Wygląd sklepu – odejmujemy Ci trud zastanawiania się, jak urządzić sklep, by był dla klientów funkcjonalny i przyjazny. Zyskujesz sprawdzony koncept aranżacyjny, wizualizację i technologię.
Identyfikacja wizualna sklepu należącego do sieci:
- otrzymasz identyfikację zewnętrzną: projekty szyldów i witryn spójnych z identyfikacją sieci,
- dla Twoich pracowników zaprojektowaliśmy estetyczną odzież firmową oraz identyfikatory,
- dostarczamy pakiet materiałów POS (Point of Sale) - widoczne oznaczenia informacyjne i prosprzedażowe, prowadzące klienta po sklepie,
- firmowe torby w różnych rozmiarach ułatwią Twoim klientom przeniesienie zakupów,
- miłe wrażenie zapewnią drobne gadżety firmowe.
Event otwarcia sklepu – otrzymujesz kompleksowe wsparcie tego ważnego wydarzenia: plan atrakcji, pomoc organizacyjną, projekty nośników reklamowych, wsparcie w wypromowaniu wydarzenia.
Materiały wspierające sprzedaż – możesz korzystać z gotowych rozwiązań:
- karty podarunkowe Helfy (popularne w okresie różnorodnych świąt),
- Karta Stałego Klienta (system gratyfikacji lojalnych klientów),
- wizytówki sklepu we wszystkich firmowych materiałach drukowanych i online,
- materiały drukowane (wizytówka sklepu, ulotki o sklepie i oferowanych markach, plakaty).
Wsparcie Działu Marketingu:
- plan marketingowy - nie musisz martwić się o działania informacyjno-promocyjne; dzięki rocznemu kalendarzowi wiesz, jakie akcje marketingowe będą miały miejsce w sklepach sieci,
- zyskujesz wsparcie offline i online: social media, newslettery, projekty graficzne reklam, współprace blogerskie, medialne,
- jesteś pod opieką Koordynatora Działu Marketingu, z którym ustalasz akcje indywidualne.
czyli na czym zarabiasz i gdzie oszczędzasz:
bardzo atrakcyjne ceny zakupu towarów dla franczyzobiorcy,
wsparcie w organizacji źródła finansowania na korzystnych warunkach (forma kredytu/leasingu),
pomoc w negocjacjach i poszukiwaniu lokalu,
profesjonalne narzędzia do oceny rentowności lokalizacji,
atrakcyjne warunki finansowania mebli sklepowych,
dogodne warunki zakupu kas fiskalnych (preferencyjne ceny w ramach przynależności do sieci),
bardzo korzystne warunki użytkowania terminali kart płatniczych (w ramach długofalowej współpracy sieci z operatorami bankowymi),
konkurencyjna oferta na ochronę obiektu i system alarmowy dla każdego punktu franczyzowego.
czyli jakie rozwiązania gwarantujemy, by ułatwić Ci pracę:
profesjonalny, a przy tym intuicyjny system sprzedażowo-magazynowy z pełną bazą produktową (automatycznie aktualizowaną przez Internet),
możliwość elektronicznego składania zamówień na towary, jak również produkty marketingowe,
regularne cotygodniowe dostawy z magazynu centralnego,
kamery do monitorowania obiektu,
komputer z czytnikiem kodów kreskowych,
system do e-mail marketingu z bazą odbiorców podzieloną na segmenty,
dla franczyzobiorców zainteresowanych prowadzeniem własnego e-sklepu - gotowy sklep internetowy z hostingiem na serwerze firmowym oraz darmową, dzierżawioną domeną.
Następna strona: 10 kroków do sukcesu >> |